Suundberg

Alla inlägg under juni 2011

Av Alva Sundberg - 24 juni 2011 10:10

Hej nu hade ni tur som attan att jag har tid !! Just nu är jag i lule( å ) och väntar på att bästisen emma kusin ska komma med flyget hon har varit i USA så jag väntar sen ska jag fira midsommar här äsen åker jah till Jokkmokk kul va!?? Aja men kommer vara inne ibland puss

Av Alva Sundberg - 17 juni 2011 11:25

Hej då nu åker jagvtill norrbotten!!

Av Alva Sundberg - 16 juni 2011 17:20

Hej! Nu kommer det bilder från götet var där i början av maj!     Lissan! ( skriver under bilderna )   Cool va!?   Fluum!   Lite flum  här också??   Hon är så fiiin!   Ohh coolt   Den här också   Hihihi fin va ( sjöstjärnan )   Okej, jag erkänner jag är FLUM!   Idizz!   Andreas och Ida på tåget!   Fina ida!  

Teddy! För er som undrar! Mitt nattgosedjur!

  Jag på Liseberg!   Fish! Hihi     Ormar! Den underst är äkligast!

Av Alva Sundberg - 16 juni 2011 17:08

  Hej! Jag är sur! Df att jag har glömt min tröja hos pappa och att mitt refillkort har tagit slut! >:( Arghh!


Aja, nu ska jag berätta om min dag!


08:00: Dille Gård! NAJS! as kul!

09:00: Fika Blev festis!

12:00: Lunch! Ush vad äkligt! Om ni äter på frasses ta aldirg miniskrov med plus-plus meny och cheddar sås! Blääää!

13:40: Mammas jobb ! As kul att vara med pensionererna!

16:40: Hemma! Ska va med Elise Gmn! 


 på er ! See you! Ps: Jag är tråkig med bilder men sånt är livet! ( Har ingen kamera sladd då måste jag låna syrrans det tycker hon är FÖRBJUDET aja ) Ska lägga till någon bild! I nästa inlägg!

Av Alva Sundberg - 15 juni 2011 14:10

Nu sitter jag och Fanny och njuter av värdens godaste soppa! Vill ni ha recept så kommentera det!


 

Av Alva Sundberg - 15 juni 2011 11:42

Hej idag är jag med fanny! Orka berätte mer men iallafall jag drog 2 tänder igår på 15 min! Det var kul!



  As suddigt men aja! Outfit!


Byxor: Basketen

Linne: Cubus vet int va det kosta

hÅR BAND: 10 KR PÅ DOLLAR

Strumpor: Ingen aning!


Av Alva Sundberg - 14 juni 2011 15:33

 



Hej igår sov man hos fanny! Så nu har vi bakat och trixat lite! Första bilden hemgjord snow slush jätte god men smälte fort! Sen gjorde vi apa goda maränger! Men nu ska vi ner till källaren så hej svejs! Ps: Vi ska sova hos mig ikväll så PARTY! :Ds

Av Alva Sundberg - 12 juni 2011 12:18

Hej nu har jag varit tråkig men har haft fullt upp med kusinerna! Ikväll ska man på bio med Willy <3 Och Ante. Elise kunde inte hon skulle till Farmor och farfar :( Aja jätte tråkigt men kul ändå ska se Baksmällan 2 . Ni får bilder från ikväll lite senare!






Och nu är det Sommarlov! Härligt kommer bli bra uppdratering! Bye!   Bjuder på gammal bild!  

Presentation


Jag heter Alva! Jag är 10 år! mina intressen är: FOTBOLL! Datorn, Kompisar, Basket, matlagning och min familj!

Läs min blogg så får ni veta mer om mitt liv!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Tycker ni attjag är snäll eller jobbig
 Snäll
 Jobbig
 Lite jobbig
 Hatardiig
 Du betyder allt
 Jag är alltid sur på diig!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards