Suundberg

Alla inlägg under april 2011

Av Alva Sundberg - 14 april 2011 19:31

Tävling


Ni ska gissa låten!


``Eyo jag rimmar på från undergroundnivå
siktar mot toppen så långt jag kan nå
kommer in rullar hårt i stockholms terräng
det är titeln jag vill åt, jag är mikrofonkåt´´


Glöm inte att skriva namn i kommentaren!!


Pris: Jag skriver ett inlägg om dig och kanske en bild??   

Av Alva Sundberg - 13 april 2011 21:23

Sitter på ipaden blir ett jäätte kort inlägg!! Dan har varit vanlig!! Men god natt skriver imorgon

Av Alva Sundberg - 12 april 2011 20:34

  Tråk, tråk, tråk!! Läx-häxa!!! Jag hatar läxor!! Har pluggat heeeela kvällen men dagen har varit toppen!!


Förts var det Skola (boring) Men efter skolan hämtade jag Ella och Linnéa Meya( Min lillasyrra), sen åkte vi in på stan allihop! Det var kul lånade 2 böcker!! Här kommer bild på Lillan ( Meya )  

 Hej hopp gummisnopp!!



Av Alva Sundberg - 11 april 2011 15:04

Hej! I helgen tog vi bilen till Motala och var på dop och träffade kusinerna!! Här kommer lite bilder. Milton, Noel, Alvin, Vilhelm och Emmy är mina kusiner!! Alla bilder är i motala !Efter dopet typ"festen".     Vilhelm cool number 1   Alvin-Palvin SötizzFia (Fiona)Cams hund!! Sweetizz 

    Farfar  och lille Mille ( Milton)     Noel dopens kung!!Fia, Tova, Vilja!    Emmy på bordet!! 

Av Alva Sundberg - 11 april 2011 15:00


Så sött!!





Av Alva Sundberg - 6 april 2011 21:14

Hej, just nu sitter jag på ipaden blir ingen bild!!!! Jag har varit på skolan i dag har varit normalt. Sen på eftermiddagen gick jag på og!! Sen cyklade vi till planen och spelade lite fotboll vi tjejer + Agge& Ante stack till Ella sen och körde KÖRRAGÖMMA MED DUNK !!!!

Av Alva Sundberg - 5 april 2011 14:09

Hej allihopa!!

Jag har vart sjuk 8 dagar i sträck nu!! Såååå tråkigt! Ska på skolan imorgon!1 (Är typ skitglad) Har varit på sjukhuset i helgen :( Vill ni veta mer fråga!





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Alva! Jag är 10 år! mina intressen är: FOTBOLL! Datorn, Kompisar, Basket, matlagning och min familj!

Läs min blogg så får ni veta mer om mitt liv!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Tycker ni attjag är snäll eller jobbig
 Snäll
 Jobbig
 Lite jobbig
 Hatardiig
 Du betyder allt
 Jag är alltid sur på diig!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards